مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-04-23فرهنگي

دانشنامه زنجان تدوین می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دانشنامه فرهنگ، تمدن و مشاهیر استان به عنوان کتاب زنجان چاپ می شود.

- محمدربیع احمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشنامه فرهنگ، تمدن و مشاهیر استان زنجان در چهار جلد و مربوط به سه دوره پیش از اسلام، اسلام و دوره معاصر تهیه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب دانشنامه فرهنگ و منظم و طبقه بندی شده از تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، اقتصاد و جامعه استان زنجان در اختیار علاقه مندان و پژوهشگران قرار دهد، ضروری به نظر می رسد.

احمدخانی تصریح کرد: دانشنامه زنجان در زمره دانشنامه های اختصاصی قرار می گیرد و حاوی اطلاعاتی خواهد بود که به نحوی با این شهر در طول تاریخ در پیوند بوده است.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان هم طی گفت وگووی با خبرنگار فارس بر ضرورت پرداختن به ادیان مختلف در دوره های مختلف در استان در این دانشنامه تاکید کرد و گفت: علمای برجسته ای در طول تاریخ این استان وجود دارد که منشا آثار و برکات بسیاری برای استان بودند که لازم است در این دانشنامه به آنان پرداخته شوند.

حجت الاسلام یوسفی به وجود امامزادگان متعدد در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از آنان سبقه ای در استان ندارند و لازم است تا به این موارد نیز پرداخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه زنجان تدوین می شود

دانشنامه زنجان تدوین می شود