مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-23بين الملل

دستیابی حزب الله به ابزار جنگ الکترونیک و وحشت مقامات ارشد صهیونیست


حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اظهارات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در بازدید از مرز های فلسطین اشغالی با لبنان در جمع نظامیان صهیونیست مبنی براینکه حزب الله در تلاش است با روش های جدید سیستم .

- یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:طبیعتا حزب الله هنوز به سطح قابل قبولی از جنگ الکترونیک نرسیده است، اما همین سطوح ابتدایی نیز موجب نگرانی و وحشت مقامات ارشد رژیم صهیونیستی شده است.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اظهارات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در بازدید از مرز های فلسطین اشغالی با لبنان در جمع نظامیان صهیونیست مبنی براینکه حزب الله در تلاش است با روش های جدید سیستم امنیتی اسراییل را به چالش بکشد گفت: با توجه به اینکه لبنان وارد مرحله جدیدی از ارتقای سطح دفاعی خود شده است و بیشتر به سمت جنگ الکترونیک و استفاده از پهپاد های پیشرفته و موشک های بالستیک می رود این امر موجب نگرانی اسراییل شده است.

وی ادامه داد: البته دستیابی حزب الله به این سطح از ابزار دفاعی در مقابل اسراییل که از سوی اروپا و آمریکا انواع کمک های لجستیک نظامی و اطلاعاتی را دریافت می کند اتفاق مهمی نیست طبیعتا حزب الله هنوز به سطح قابل قبولی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی حزب الله به ابزار جنگ الکترونیک و وحشت مقامات ارشد صهیونیست

دستیابی حزب الله به ابزار جنگ الکترونیک و وحشت مقامات ارشد صهیونیست