مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-23سياسي

تحریم های برآمده از برجام، تأکیدی بر هوشیاری مذاکره کنندگان است


امام جمعه خرمدره با تأکید بر عدم اعتماد تیم مذاکره کننده به آمریکا و کشورهای اروپایی گفت: تجربه تلخ برجام و تحریم های برآمده از آن، تأکیدی بر لزوم هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر تیم دیپلماسی و مذاکره کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرمدره ضمن دعوت به تقوای الهی و تلاش برای بهره مندی هر چه بشتر از برکات ماه رمضان و با بزرگداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و تبیین جایگاه ویژه آن بانوی بزرگ در استقرار اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه بشری اظهار کرد: زندگی سراسر ایمان و ایثار حضرت خدیجه (س) الگوی امروز جامعه اسلامی بوده و نشان دهنده آن است که تنها راه حاکمیت عدالت، حاکمیت دین و فرهنگ دینی در جامعه است.

  امام جمعه خرمدره با تأکید بر عدم اعتماد تیم مذاکره به آمریکا و کشورهای اروپایی تصریح کرد: تجربه تلخ امضا کرده بود، خارج شد، بنا بر این اعتماد به دشمن به هیچ وجه درست نیست.

  زاهدی پور خرابکاری مذبوحانه تیر 1399 و فروردین 1400 در تأسیسات هسته ای نطنز، نشانه های محکمی از ضعف در جبهه دشمن دارد، افزود: صهیونیست ها درصددند با چنین عملیات حقارت بار، مذاکرات برجامی را به نفع خود شکل دهند و همه این ها نشان می دهد که ما باید سرعت غنی سازی را بالا ببریم و با این کار برگ برنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های برآمده از برجام، تأکیدی بر هوشیاری مذاکره کنندگان است

تحریم های برآمده از برجام، تأکیدی بر هوشیاری مذاکره کنندگان است