مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-23سياسي

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات و برجام دو موضوع جدا از یکدیگر هستند و نباید به هم گره بخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در پیام جمعه این هفته با اشاره به سپری شدن 10 روز از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سعادتمند کسانی هستند که توانستند در این فرصت 10 روزه با شرکت در ضیافت الهی برای خود جایگاهی اخروی به دست آورند و امیدوارم هر یک از ما که تا این لحظه از ماه مهمانی خدا، غفلت داشته ایم نیز با عزمی جزم، از فیوضات ماه مبارک رمضان بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: فلسفه روزه ماه رمضان، حصول تقواست و در ماه رمضان باید تربیت خدایی پیدا کنیم و روحیه کسالت و گرفتگی به یک روحیه معنوی و نشاط معنوی تبدیل شود و غفلت ما تبدیل به توجه به خداوند متعال و هدف خلقت شود.

ناصری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشته باشیم، منحرف نشدن از مسیر حق و مراقبت و مواظبت در این راه است زیرا منحرف شدن از مسیر خدا، پیامبر و ائمه ما را در مسیر کشف حقایق قرار می دهد.

انتخاب همنشین مسیر زندگی انسان را مشخص می کند وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که هم می تواند انسان را سعادتمند کند و هم او را دچار شقاوت کند، دوست و همنشین است، عنوان کرد: دوست و همنشین می تواند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود