مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-23اقتصادي

تاثیر مذاکرات ایران و عربستان بر بازار نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بختیار، درباره مذاکرات ایران و عربستان و تاثیر آن بر بازگشت نفت ایران به بازار در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین اظهار داشت: - علی بختیار گفت: همکاری سیاسی ایران و عربستان به عنوان دو کشور بزرگ انرژی دنیا حتما می تواند شرایط دو کشور را در تجارت نفت تسهیل و بازگشت ایران را به بازار در شرایط مناسب تری قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بختیار، درباره مذاکرات ایران و عربستان و تاثیر آن بر بازگشت نفت ایران به بازار در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین اظهار داشت: سیاست ایران تعمیق روابط مسالمت آمیز و همه جانبه اقتصادی و سیاسی با همسایگان و خصوصا با کشور های اسلامی است.

وی افزود: مشترکاتی بین ایران و عربستان وجود دارد که در گذشته روابط دو کشور را در سطح قابل قبولی نگه داشته بود، در سال های اخیر برخی تحرکات و حضور آمریکا در منطقه و اتفاقاتی که در پی آن رخ داد منجر به این شد که روابط دو کشور تیره شود.

البته نباید غافل شد که گروه های افراطی نیز در داخل کشور بر این مسائل دامن زدند و با تندروی و حمله به سفارت عربستان مانع روابط مسالمت آمیز شدند، اگرچه امریکا و رژیم صهیونیستی هم تلاش کردند روابط تهران-ریاض مطلوب نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مذاکرات ایران و عربستان بر بازار نفت

تاثیر مذاکرات ایران و عربستان بر بازار نفت