مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-23سياسي

تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی 16 درصد افزایش دارد


رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت: تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این استان با رویکرد پیشیگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 16 درصد نسبت به دوره قبل افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیار راستگو در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی نیز تعداد نامزدهای ثبت نام شده نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است و نزدیک 80 هزار نفر در استان برای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات همکاری می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: قدرت چانه زنی کشورمان در سازمان ملل و مجامع بین المللی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقویت می شود، ضمن اینکه تأمین منافع ملی نیز وظیفه مشترک مردم و مسؤولان است که با شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو در خرداد ماه امسال بیش از پیش میسر می شود.

راستگو همچنین با ابراز نگرانی از احتمال افزایش فوتی های کرونایی در آذربایجان شرقی و ضرورت پرهیز از دورهمی ها، گفت: در هفته های قبل روزانه چهار تا پنج فوتی داشتیم که اکنون افزایش یافته و یک هزار و 600 بیمار کرونایی نیز در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی 16 درصد افزایش دارد

تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی 16 درصد افزایش دارد