مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-04-22سياسي

کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران، اعتماد عمومی را افزایش می دهد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر نهادینه شدن پاسخگویی مدیران تاکید کرد و نقش رسانه ها و اصحاب فرهنگ و هنر را در این خصوص ممتاز دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید قاسم ناظمی در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: پویش همه برای سلامتی با رویکرد تقویت همکاری مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و همراهی با عمیق تر شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد: باید از هنرمندان و رسانه ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا نفوذ و تاثیرگذاری اطلاع رسانی به خصوص در مورد کرونا افزایش یابد.

  ناظمی همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه های غیر رسمی تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت یاد شده برای توسعه همکاری های دولت و مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در اعمال محدودیت های کرونایی در کنار توجه به اهمیت اجرای محدویت ها، خاطر نشان کرد: باید در این وادی به محرومان و قشرهای آسیب پذیر توجه شود تا این اقشار لطمه نبینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر نهادینه شدن پاسخگویی مدیران تاکید کرد و نقش رسانه ها و اصحاب فرهنگ و هنر را در این خصوص ممتاز دانست و افزود: پاسخگویی نهادهای مختلف در مقابل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران، اعتماد عمومی را افزایش می دهد

کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران، اعتماد عمومی را افزایش می دهد