مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-04-22سياسي

آیت الله نجفی اصفهانی؛ مبدأ اقتصاد مقاومتی در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی، نویسنده، محقق و کارشناس تاریخ اسلام و تشیع در هفتیمن شب از برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص سیره رفتاری و مبارزاتی آیت الله شیخ محمدتقی نجفی اصفهانی معروف به آقانجفی .

- کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: آیت ‎الله نجفی اصفهانی، 130 سال پیش با دعوت از تجار اصفهان شرکتی در زمینه نساجی راه اندازی کرد تا علاوه بر رونق تولید ملی، کشور را از ذلت استفاده از کالای خارجی برهاند.

در واقع باید ایشان را مبدأ اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی در ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی، نویسنده، محقق و کارشناس تاریخ اسلام و تشیع در هفتیمن شب از برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص سیره رفتاری و مبارزاتی آیت الله شیخ محمدتقی نجفی اصفهانی معروف به آقانجفی از علمای قرن سیزدهم هجری سخن گفت.

وی اظهار داشت: در عصر غیبت که در ظاهر از وجود ذی جود حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه محروم هستیم به توصیه حضرتشان باید از وجود علما بهره ببریم.

با مطالعه و با آشنایی با سیره آیت الله نجفی اصفهانی در می یابیم که یکی از علمایی که باید از محضر او بهره گرفت، ایشان است؛ شخصی که شاید از نظر جامعیت نزدیک به حضرت امام (ره) باشد و مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نجفی اصفهانی؛ مبدأ اقتصاد مقاومتی در ایران

آیت الله نجفی اصفهانی؛ مبدأ اقتصاد مقاومتی در ایران