مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-04-22سياسي

ورود سالانه نیم میلیون پاکستانی به حرم مطهر رضوی


این آستان سالانه میزبان حدود 500 هزار زائر پاکستانی است و برای تسهیل زیارت این زائران در حد توان خود از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری آستان قدس، حجت الاسلام احمد مروی روز پنجشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان در مشهد با قدردانی از دولت پاکستان برای تأمین مناسب امنیت زائران پاکستانی طی چند سال اخیر، افزود: در حرم مطهر رضوی فضاهای ویژه زیارتی برای استفاده زائران اردوزبان در نظر گرفته شده است، همچنین آستان قدس در مرز میرجاوه زائرسرای بسیار خوبی را برای پذیرایی مناسب و استراحت زائران پاکستانی احداث کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم نتیجه این سفر نزدیکی بیش از پیش دو ملت ایران و پاکستان باشد و زمینه ساز توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط دو کشور در زمینه های مختلف را فراهم آورد.

وی گفت: ما عزت، استقلال و اقتدار کشور پاکستان را عزت، استقلال و اقتدار خودمان می دانیم و همواره از خواسته بحق پاکستان در خصوص کشمیر دفاع می کنیم و آن را بحق می دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اشعار و دیدگاه های روشنفکرانه و متعالی اقبال لاهوری همواره مورد ارج برای ما بوده است، افزود: ایران اسلامی حدود 920 کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان دارد، همچنین در حوزه های فرهنگی مانند ادبیات، شعر، محبت نسبت به خاندان اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سالانه نیم میلیون پاکستانی به حرم مطهر رضوی

ورود سالانه نیم میلیون پاکستانی به حرم مطهر رضوی