مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-22اقتصادي

کاهش 80 درصدی پرونده های جاری در اجرای احکام مدنی یزد


از مجموع هشت هزار فقره پرونده کاهش یافته در اجرای احکام حقوقی استان یزد تعداد شش هزار و 350 فقره پرونده یعنی 80 درصد مربوط به اجرای احکام مدنی شهر یزد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان اجرای احکام حقوقی دادگستری شهرستان یزد اظهار کرد: سرعتِ توأم با دقت، مهمترین اصل کار در اجرای احکام است و تمام همت و تلاش مجموعه قضایی در سال جاری نیز باید معطوف به کاهش موجودی پرونده ها باشد.

وی افزود: تسریع در اجرای حکم وفق موازین قانونی، بهنگام بودن و دقت، علاوه بر افزایش میزان رضایتمندی، در پیشگیری از وقوع جرم نیز بسیار اثر بخش خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان یزد وظیفه کارکنان شاغل در اجراهای احکام را بسیار حساس و دشوار دانست و گفت: کارکنان اجرای احکام باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بسترهای موجود، برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به اصحاب پرونده اهتمام ورزند.

دهشیری در رابطه با دستورالعمل پایش و با بررسی وضعیت محکومین مالی واجد شرایط، از ظرفیت خیرین، شورای صلحی و سایر نهادهای ارفاقی و تأسیسات حقوقی در امر آزادی و کاهش جمعیت زندانیان، استفاده لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های معوق خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های راهبردی و سند تحول در قوه قضاییه رسیدگی و تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی پرونده های جاری در اجرای احکام مدنی یزد

کاهش 80 درصدی پرونده های جاری در اجرای احکام مدنی یزد