مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-04-22حوادث

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در سایت دیوار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی فردیس اعلام کرد که در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم از طریق سایت دیوار طعمه های خود را به بهانه فروش خودرو شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را درشهر فردیس شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری و دریافت بیعانه از طریق سایت دیوار از مالباخته اقرار کرد.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه این کلاهبردار بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری های گسترده دور از تصور نیست، خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش متهم در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد