مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-22اقتصادي

محدودیت های کرونایی در قزوین ادامه دارد


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه محدودیت های کرونایی در هفته آینده ادامه دارد، گفت: ادارات با یک سوم، بانک ها با دوسوم و 50 درصد مشاغل گروه یک نیز تا ساعت 14 مجاز به فعالیت خواهند بود.

- منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز پنج شنبه 2 اردیبهشت در محوطه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رنگ کشور قرمز شده است استان قزوین نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد؛ هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و مردم و کسبه به زحمت افتادند و همراهی لازم را داشتند و این همراهی و صبوری نتیجه داد و اکنون روند کرونا ثابت شده است.

وی ادامه داد: کرونا از غفلت ما سوء استفاده می کند و اگر کوچک ترین بی احتیاطی داشته باشیم ضربه خواهیم خورد؛ روند بیماری توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال ارزیابی است و با اعمال محدودیت ها تلاش می کنیم تا سیر ابتلا به کرونا نزولی شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین خاطرنشان کرد: بستری 700 بیمار در بیمارستان ها و آمار بیماران بدحال به یک باره نزولی نخواهد شد و باید به گونه ای مدیریت کنیم که از این آمار کاسته شود.

وی عنوان کرد: هفته گذشته مقرر شد تصمیمات جلسات ستاد کرونا در پنجشنبه آخر هر هفته گرفته شود؛ هفته آینده ادارات استان با یک سوم کارکنان فعالیت خود را ادامه خواهند داد و دو سوم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در قزوین ادامه دارد

محدودیت های کرونایی در قزوین ادامه دارد