مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-22پزشكي

هموطنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنترل کرونا سهیم باشند


مشاور وزیر بهداشت و ناظر ویژه روند واکسیناسیون کووید 19طی سفرهایی به سبزوار و سمنان از فرآیند واکسیناسیون کرونا در گروه های هدف در دانشگاه های علوم پزشکی بازدید کرد و روند ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.

- مشاور وزیر بهداشت و ناظر ویژه روند واکسیناسیون کووید 19طی سفرهایی به سبزوار و سمنان از فرآیند واکسیناسیون کرونا در گروه های هدف در دانشگاه های علوم پزشکی بازدید کرد و روند ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی ابرازه در سفر به سبزوار با حضوردر پایگاه های واکسیناسیون در مراکز آموزش درمانی واسعی و امداد سبزوار از نزدیک روند تزریق واکسن را مشاهده و از اقدامات انجام شده قدردانی و نحوه ارائه خدمات را مثبت ارزیابی کرد.

وی در سفری دیگر به استان سمنان با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت چراغیان شهرستان دامغان نحوه اجرای برنامه واکسیناسیون را بررسی و ضمن ابراز خرسندی و خشنودی از میزان پیشرفت واکسیناسیون کرونا دراین شهرستان گفت: در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان استقبال خوبی از انجام واکسیناسیون صورت پذیرفته است.

مشاور ویژه وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون کووید19 ضمن گفت وگو با کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت چراغیان شهرستان دامغان اظهارکرد: اغلب کادر بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموطنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنترل کرونا سهیم باشند

هموطنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنترل کرونا سهیم باشند