مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-22بين الملل

اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین


در پی عملکرد نا موفق سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک شلیک شده به سمت تاسیسات هسته ای دیمونا در اراضی اشغالی، «بنی گانتز» به نا کارآمدی این سامانه اعتراف کرد.

- در پی عملکرد نا موفق سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک شلیک شده به سمت تاسیسات هسته ای دیمونا در اراضی اشغالی، بنی گانتز به نا کارآمدی این سامانه اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وب سایت خبری عرب 48، در پی اصابت موشک به اراضی اطراف تأسیسات هسته ای دیمونا رژیم صهیونیستی، بنی گانتز وزیر جنگ اسراییل ضمن اعتراف به نا کارآمدی سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، گفت: در خصوص شکست عملیات رهگیری موشکی این سامانه تحقیق خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، روزنامه هاآرتض نیز امروز با انتشار مطلبی، از اعتراف ارتش اسراییل به نا کارآمدی سامانه گنبد آهنین در رهگیری موشک شلیک شده به اراضی اطراف تأسیسات هسته ای دیمونا خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بود، موشک شلیک شده از سوریه که به سمت یک جنگنده اسراییلی پرتاب شده بود در نزدیکی منطقه دیمونا فرود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین

اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین