مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-22اجتماعي

جریمه بیش از 8 هزار خودرو در تخطی از محدودیت های کرونایی


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ثبت تخلف ممنوعیت تردد کرونایی برای 8 هزار و 541 خودرو از زمان اعلام محدودیت های تردد در سال جاری تا پایان فروردین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی با اشاره به فعالیت 140 دستگاه سامانه تردد شمار در استان اصفهان، اظهار داشت: از زمان ابلاغ محدودیت های تردد کرونا در سال جاری توسط ستاد کرونا استان اصفهان، به طور متوسط در هر ساعت 249 خودرو از محورهای مواصلاتی استان اصفهان  عبور کرده اند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: مقایسه ترددها از 20 تا 31 فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه در همین ماه حاکی از کاهش حدود 10 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان است.

وی با اشاره به فعالیت 145 سامانه ثبت تخلف هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: این سامانه ها علاوه بر ثبت تخلف ممنوعیت تردد، 45 هزار و 69 تخلف سرعت توسط را ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال کرده اند.

صلواتی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در راستای خدمت رسانی به مردم به طور 24 ساعته پاسخگوی تلفن های مردمی بوده و در این مدت به بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه بیش از 8 هزار خودرو در تخطی از محدودیت های کرونایی

جریمه بیش از 8 هزار خودرو در تخطی از محدودیت های کرونایی