مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-22حوادث

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر در کبودراهنگ


فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از 21 کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از 21 کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش سطح امنیت و احساس امنیت عمومی و کشف جرائم به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی و اجرایی در سال جدید در دستور کار پلیس شهرستان کبودراهنگ قرار دارد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این راستا طی 24 ساعت گذشته پلیس کبودراهنگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی در راستای اجرای طرح های جامع منطقه ای، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف جرم را با استفاده از ظرفیت و توانایی یگانهای عملیاتی و اجرایی به مرحله اجرا درآورد.

وی همچنین تصریح کرد: از مهمترین دستاوردهای این طرح می توان به کشف 21 کیلو و 157 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و دستگیری شش نفر خرده فروش مواد مخدر و توقیف یک خودرو در این رابطه و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سه سارق موتورسیکلت، کشف یک خودرو سرقتی و دستگیری یک سارق خودرو، دستگیری سه سارق منزل و کشف پنج فقره سرقت از منزل، دستگیری یک سارق س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر در کبودراهنگ

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر در کبودراهنگ