مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-22سياسي

لزوم شناسایی نیازهای واقعی افراد کم برخوردار


رییس ستاد خادم المنتظر شهرداری تهران در آغاز بخش نخست از پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه بر لزوم شناسایی نیازهای واقعی افراد کم برخوردار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید صادقی در حاشیه مراسم طرح رزمایش کمکهای مومنانه گفت: رزمایش همدلی مومنانه در ادامه برنامه هایی که از سال گذشته در مصلی برگزار می شد، امسال نیز با رویکرد جدید در سامانه به روز شده سمات (سامانه مراکز اجتماعی تهران) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این سامانه با سازمان های مرتبط و متولی تامین کننده نیاز نیازمندان مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج و سپاه جلساتی برگزار شده است علاوه بر این ستاد خادمان منتظر مناطق هم با استقرار در مناطق 22 گانه شهرداری عملیاتی شد و سامانه تحت عنوان سمات آغاز به کار کرد.

صادقی با بیان اینکه امروز(2اردیبهشت) نخستین روز از بخش اول مرحله پنجم رزمایش کمکهای مومنانه است، توضیح داد: در شروع این بخش شهرداری های مناطق 15 و 16 اقلام و بسته های تهیه شده را تحویل دادند علاوه بر این اعضای ستاد خادمان منتظر که ستادی داوطلبانه است، بسته های اقلام تهیه شده خود را برای در اختیار قرار دادن به نیازمندان ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی نیازهای واقعی افراد کم برخوردار

لزوم شناسایی نیازهای واقعی افراد کم برخوردار