مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-22سياسي

فرماندهی شهید سلیمانی و شهید حجازی باعث نابودی داعش شد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر فرماندهی شهیدحاج قاسم و شهید حجازی در مناطق جنگی و سوریه نبود، آمریکا با نیابت گروه های تکفیری مجالی به امت اسلام و بشریت نمی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا فلاح زاده در مراسم بزرگداشت شهید سردار سید محمد حجازی با اشاره به قدمت اصفهان در طول تاریخ و تربیت بزرگان و علما اظهار داشت: اصفهان امروز یکی از دیگر چهره های پرفروغ خود را از دست داد.

وی افزود: استان اصفهان افتخارات بسیاری را در دوران سرنگونی رژیم شاهنشاهی و در دفاع مقدس برجای گذاشته و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام نموده است.

فلاح زاده در خصوص شخصیت و منش سردار شهید حجازی گفت: شهید حجازی مانند جد خود که فرمود برای ترویج اخلاق مبعوث شدم, واقعاً معلم اخلاق بود و درسی که از ائمه اطهار و رهبر فرزانه فراگرفته بود را رواج می داد.

نگاه شهید حجازی به پست و مقام تنها برای خدمت به مردم بود.

تواضع و خدمت به محروم ترین مردم با بسیج و جهاد سازندگی وی ادامه داد: شهید حجازی این پست و مقام را به عنوان یک مسئولیت در قبال نظام جمهوری اسلامی و مردم قبول کرد و با تواضع و با راه اندازی بسیج سازندگی و جهادی به محروم ترین مردم جامعه خدمت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی شهید سلیمانی و شهید حجازی باعث نابودی داعش شد

فرماندهی شهید سلیمانی و شهید حجازی باعث نابودی داعش شد