مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-22اقتصادي

پروژه گازرسانی سی اینچ نور - کلارآباد اجرا می شود


مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران گفت: پروژه خط دوم سی اینچ شمال کشور در محدوده نور تا کلارآباد به طول 75 کیلومتر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مقدم بیگلریان در دیدار با احمد حسین زادگان استاندار مازندران تصریح کرد: با پیگیری های جدی که از اسفند ماه سال 1398 به عمل آمده مصوبه هییت مدیره شرکت ملی گاز ایران در خصوص اجرای خط دوم سی اینچ شمال کشور در محدوده نور تا کلارآباد به طول حدود 75 کیلومتر در مرحله اجرایی قرار گرفته و با مساعدت های مدیر عامل شرکت مهندسی توسعه گاز ایران که مجری پروژه های زیر بنایی شرکت ملی گاز ایران هستند در برنامه سال 99 قرار گرفت.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران عنوان کرد مهم ترین نیاز اجرایی این پروژه ملی، تأمین مالی و سفارش و ساخت تأمین لوله بود (که با مشخصات خاصی باید برای این قطعه تأمین شود) و خوشبختانه در مرحله اتمام ساخت بوده و کار طراحی تفصیلی و تهیه اسناد مناقصه هم انجام شده و هم اکنون پروژه در مرحله تشریفات مناقصه قرار دارد.

وی، یادآور شد: چون برای این پروژه از لوله با کلاس ساختمانی بالایی استفاده می شود لذا حریم ایمنی خط لوله فشار قوی بمیزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و به اعتبار این لوله، فشار قطعه مجاورش بانصب ایستگاه کنترل فشار کاهش داده می شود بنابراین حریم ایمنی خط لوله گاز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی سی اینچ نور - کلارآباد اجرا می شود

پروژه گازرسانی سی اینچ نور - کلارآباد اجرا می شود