مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-22سياسي

باز پس گیری 24 هکتار از اراضی ملی داراب


با دستور و حمایت ویژه دستگاه قضایی 24 هکتار از اراضی ملی تصرف شده در منطقه مروارید شهرستان داراب از چنگال زمین خواران آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت: با دستور و حمایت ویژه دستگاه قضایی 24 هکتار از اراضی ملی تصرف شده در منطقه مروارید شهرستان داراب از چنگال زمین خواران آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

عبدالحسن صمدنژاد با اعلام این خبر گفت: این اراضی تصرفی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با دستور دادستان و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و همکاری نیروی انتظامی باز پس گیری و به دولت بازگردانده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از منابع طبیعی فارس، او ارزش اراضی آزاد شده را حدود 24 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در عملیات رفع تصرف پس از قلع و قمع نهالهای غیر مجاز غرس شده تمام بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی تخریب و پس از پاکسازی منطقه، اراضی به حالت اولیه بازگردانده شد.

مدیرکل منابع طبیعی فارس اظهار کرد: در راستای اعمال قانون و برآورد خسارت ها به اراضی ملی این منطقه، پرونده متخلفان در مراجع قضایی در حال بررسی است.

صمدنژاد با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت اجتماعی و مشارکت همگانی برای پیشگیری از وقوع تخریب و تصرف اراضی ملی، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز پس گیری 24 هکتار از اراضی ملی داراب

باز پس گیری 24 هکتار از اراضی ملی داراب