مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-04-21ورزشي

زرینی: ادامه حضور سرپرست فدراسیون زورخانه ای در تضاد با روحیه پهلوانی است


پیشکسوت ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: ادامه سرپرستی باران چشمه به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات در فدراسیون ورزش های زورخانه ای بر خلاف عدالت و در تضاد با روحیه پهلوانی است.

- پیشکسوت ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: ادامه سرپرستی باران چشمه به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات در فدراسیون ورزش های زورخانه ای بر خلاف عدالت و در تضاد با روحیه پهلوانی است.

الله مراد زرینی در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از ادامه سرپرستی باران چشمه در فدراسیون ورزش های زورخانه ای علی رغم کاندیداتوری در انتخابات ریاست این فدراسیون، اظهار کرد: ادامه سرپرستی باران چشمه بر خلاف عدالت و رویه انتخابات فدراسیونها مبنی بر کنار گذاشتن سرپرستان فدراسیون ها پس از کاندیداتوری در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: با هر متر و معیاری که به این موضوع نگاه کنیم، ادامه فعالیت یک کاندیدا در فدراسیون زورخانه ای در تضاد با روحیه پهلوانی و ماهیت این رشته اصیل ایرانی است.

در تعجبم چرا مسئولان اینبار رویه ای بر خلاف فدراسیون های دیگر را در پیش گرفته اند.

پیشکسوت ورزش های زورخانه ای، ادامه داد: سالهاست سردار باران چشمه را می شناسم و معتقدم ایشان انسان فوق العاده خوش نامی است اما این موضوع برای من و بسیاری از دلسوزان این رشته قابل هضم نیست که ایشان بر خلاف منطق کما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرینی: ادامه حضور سرپرست فدراسیون زورخانه ای در تضاد با روحیه پهلوانی است

زرینی: ادامه حضور سرپرست فدراسیون زورخانه ای در تضاد با روحیه پهلوانی است