مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-04-21حوادث

کشف 1000 کیلو تریاک در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن تریاک در شیراز خبر داد.

- سردار رهام بخش حبیبی افزود: در راستای اقدامات مبارزه ای با عناصر ورود و توزیع محموله های مواد مخدردر سطح شهر شیراز و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افراد قاچاقچی قصد دارند مقادیری مواد مخدر را با استفاده از خودروهای سواری وارد شهر شیراز و سپس توزیع کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در این رابطه یک منزل در شهر شیراز شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به آن مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن منزل، یک تن تریاک کشف و یکی از اعضای اصلی باند قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر شد، افزود: در این راستا خودرو پژو پارس متعلق به فرد قاچاقچی توقیف و تلاش برای شناسایی و دستگیری 2 نفر دیگر از اعضای این باند ادامه دارد.

حبیبی خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود 7 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 129 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 کیلو تریاک در شیراز

کشف 1000 کیلو تریاک در شیراز