مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-04-21فرهنگي

مراقب این موسسات جعلی باشید


معروف است که درصد قابل توجهی از مردم ایران فکر می کنند به طور طبیعی و مادرزاد استعداد بازیگری دارند و صرفا اگر ترسشان از دوربین بریزد و با آن راحت شوند، چیزی کم از درخشان ترین ستاره های سینما و تئاتر و تلویزیون نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: این تصور مقداری به دلیل عدم آگاهی از ریزه کاری های فنی این حرفه است؛ همان طور که خیلی ها امکان دارد فکر کنند استعداد خوانندگی دارند یا اگر به آنها اجازه داده می شد، سیاستمداران بزرگی می شدند اما مقدار بیشتری از دلایل ایجاد شدن این تصور مشخص نبودن سازوکار ورود به عرصه بازیگری در ایران است.

در ایران حتی برای کارگردان یا نویسنده شدن در سینما و تلویزیون هم مسیر مشخصی وجود ندارد و اگر دارد لزوما همه از آن مسیر وارد نمی شوند تا چه رسد به بازیگری که افراد را ستاره می کند و هیجان خیلی بیشتری دارد.

بنابراین طبیعی است وقتی علاقه مندان به بازیگری کسی را می بینند که مثل خودشان تحصیلات دانشگاهی نامرتبطی دارد و حتی گاهی تحصیلاتش پایین است و حالا یک شبه به چهره ای مشهور تبدیل شده، به این تصور برسند که چرا من نتوانم؟ داستان اینکه به واقع راه ورود به سینما و تلویزیون ایران چیست و این مسیر چقدر قاعده مند و چقدر وابسته به پارامترهایی مثل پول و پارتی است، بحثی جداگانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب این موسسات جعلی باشید

مراقب این موسسات جعلی باشید