مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-04-21ورزشي

اعتراض ایران به تصمیم بحث برانگیز AFC/ حق تیم ملی فوتبال ساحلی پایمال شد + سند


کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی بحث برانگیز، مانع حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی این رشته در روسیه شده است.

- اعتراض ایران به تصمیم بحث برانگیز AFC/ حق تیم ملی فوتبال ساحلی پایمال شد + سند کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی بحث برانگیز، مانع حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی این رشته در روسیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از اینکه برنامه برگزاری مسابقات جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا دو بار به تعویق افتاد و در نهایت لغو شد ، مقرر گردید کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به لغو مسابقات قهرمانی قاره، رأسا درباره انتخاب تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیم بگیرد.

بر همین اساس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، در خصوص نحوه صعود تیم ها به جام جهانی تصمیم گیری کرده و شرط ذیل را تایید و در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصویب رساند.

- برمبنای تعیین شده امتیاز تیم ها از سه دوره آخر رتبه بندی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا در سال های 2015، 2017 و 2019 محاسبه می شود.

بر اساس اعلام قبلی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعضا کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، امتیازات در پیوست شماره 1 به شرح زیر است: در هر دوره به تیم قهرمان 100 امتیاز، تیم نایب قهرمان 90 امتیاز، تیم سوم 80 امتیاز، تیم چهارم 70 امتیاز، تیم پنجم 60 امتیاز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ایران به تصمیم بحث برانگیز AFC/ حق تیم ملی فوتبال ساحلی پایمال شد + سند

اعتراض ایران به تصمیم بحث برانگیز AFC/ حق تیم ملی فوتبال ساحلی پایمال شد + سند