مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-04-21اقتصادي

اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی کشور در سال جاری


معاون وزیر کشور با اشاره به اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی کشور در سال جاری، گفت: هزینه بیمه اجباری برای افراد عالی به صورت پلکانی است و سقف آن حدود 120 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اسماعیل نجار عصر امروز در حاشیه بازدید از سد مخزنی هراز در جمع خبرنگاران در مورد بیمه اجباری ساختمان ها، اظهار کرد: اواخر سال گذشته قانون پس از سالیان زیاد در چرخش مجلس خوشبختانه تصویب شد و کار مهم و حائز اهمیت بوده است.

وی گفت: به سرعت هیأت امنا به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی تشکیل جلسه داد، اساس نامه این کار به تصویب رسید و به صورت آیین نامه در حال تأیید و انجام است تا از ابتدای امسال مقرر بود از افرادی که فیش برق دارند بتوانیم در سطح کشور ساختمان های مسکونی آنها را بیمه اجباری کنیم البته کار در حال انجام است ولی از لحاظ مالی به دلیل قانون بودجه آنچه مدنظر بود به تصویب نرسید.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم بتوانیم با اصلاح مشکلات قانون مالی یا به صورت متمم این امر را نهایی کنیم و اعلام رسمی دقیق داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای اجرای این کار مهم و بزرگ در کشور اقدامات اساسی برداشته شد، خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم از ابتدای امسال با حل شدن مشکلات مالی این بیمه اجباری محقق شود همچنین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی کشور در سال جاری

اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی کشور در سال جاری