مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-04-21اقتصادي

پیش بینی اعتبار 1000 میلیارد تومانی برای تکمیل سد هراز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: با تکمیل پروژه سد مخزنی هراز در شهرستان آمل مبلغ 800 تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدابراهیم یخکشی عصر امروز در بازدید اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران از عملیات ساخت سد مخزنی هراز، اظهار کرد: سد مخزنی هراز 250 میلیون متر مکعب حجم مخزن دارد و آب قابل تنظیم سالانه آن 650 میلیون مترمکعب است.

وی افزود: این سد یکی از بزرگترین سدهای مخزنی در مازندران و شمال کشور است و بخشی از حق آبه های دشت هراز را تأمین می کند، بهبود کشاورزی در دشت های پایین دست را رقم می زند و آبیاری اراضی زراعی به میزان 98 هزار هکتار را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه تأمین آب شرب به میزان 100 میلیون متر مکعب در سال برای پنج شهرستان پایین دست توسط سد هراز رقم می خورد، تصریح کرد: تولید انرژی برق آبی توسط دو واحد نیروگاهی 25 مگاواتی با تولید 170 گیگاولت ساعت انرژی در سال از دستاوردهای سد هراز پس از بهره بررداری است.

این مسؤول با اعلام دریافت اعتبار 120 میلیارد تومانی برای سد هراز، گفت: امسال در پیوست قانون 40 میلیارد تومان برای سد هراز اختصاص داده شد و امیدواریم با بازدید مسؤولان بر این رقم اضافه شود البته منابعی امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 1000 میلیارد تومانی برای تکمیل سد هراز

پیش بینی اعتبار 1000 میلیارد تومانی برای تکمیل سد هراز