مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-21اقتصادي

دادگستری استان مرکزی پشتیبان و حامی بانکها است


دستگاه قضایی پشتیبان و حامی بانکها است ولی با توجه به وضعیت اقتصادی، بانک ها با تقسیط مطالبات تولیدکنندگان و اعطای مهلت های مناسب، - اراک- رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی پشتیبان و حامی بانکهاست ولی با توجه به وضعیت اقتصادی، بانک ها با تقسیط مطالبات تولیدکنندگان و اعطای مهلت های مناسب، کمک حال تولید باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان مرکزی اظهار کرد: بانک ها در رسیدن به اهداف سیاست های کلان اقتصادی کشور و تحقق شعار سال جدید که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است، نقش بنیادین و راهبردی دارد.

وی تصریح کرد: نظام بانکی امروز گره گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اشخاص حقوقی، حقیقی، شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی در جامعه است و نمی توان این تأثیر گذاری مهم را نادیده گرفت.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: از طرفی با وجود شرایط تحریم اقتصادی، شیوع ویروس منحوس کرونا ، تعطیلی بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان و ایجاد بهم خوردگی در نظام عرضه و تقاضا در کشور، بحران ها تشدید شده و کارهای اقتصادی مختل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری استان مرکزی پشتیبان و حامی بانکها است

دادگستری استان مرکزی پشتیبان و حامی بانکها است