مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-21سياسي

لزوم عزم جدی برای رفع مشکل حاشیه نشینی درچابهار


فرمانده سازمان بسیج مستضعفین رفع حاشیه نشینی را نیازمند عزمی جدی دانست و گفت: می توان به راحتی این مشکل که به واقع از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری نیز است را برطرف کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، سردار سلیمانی در بازدید از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار اظهار کرد: ما نمی توانیم در برابر این مردم عزیز که از حداقل امکانات هم برخوردار نیستند بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از بدیع ترین اقدامات برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت تشکیل جمهوری اسلامی است اما عده ای داخل کشور می خواهند این اتفاق نیافتد و جمهوری اسلامی موفق نشود.

وی افزود: این اتفاقاتی که می بینید در اطراف چابهار و زابل و زاهدان می افتد که استان سیستان و بلوچستان بیشترین حجم حاشیه نشینی را دارد این همان پدیده ای است که درباره آن با شما صحبت می کنم.

وی با اشاره به تفاوت حاشیه نشینی در دیگر شهرها با استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: چطور ما بپذیریم که این از ویژگی های جمهوری اسلامی است در صورتی که در بیشتر شهرهای ما حاشیه نشینی به این حجم که در سیستان و بلوچستان نمود دارد مشهود نیست؟ این جزو مسیر جمهوری اسلامی نبوده و عده ای میخواهند این را به جمهوری اسلامی بچسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عزم جدی برای رفع مشکل حاشیه نشینی درچابهار

لزوم عزم جدی برای رفع مشکل حاشیه نشینی درچابهار