مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-21بين الملل

هشدار پوتین به غرب: زیاد از حد با ببر روسیه گلاویز نشوید


پوتین امروز لحن هشدار گونه ای نسبت به کشورهای غربی و عضو ناتو در پیش گرفت و گفت کشورش ببری است که قاطعانه و سریع قادر است از منافع خود دفاع کرده و متجاوزان را پشیمان کند.

- رییس فدراسیون روسیه در نطق سالانه خود به کشورهای غربی هشدار داد مراقب عبور از خط قرمزهای روسیه باشند چون در این صورت ممکن است به شدت پشیمان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین رییس فدراسیون روسیه امروز(چهارشنبه) در نطق سالانه 90 دقیقه ای خود به کشورهای غربی هشدار داد از خط قرمزهای روسیه عبور نکنند.

روابط روسیه و کشورهای غربی اخیرا بر سر پاره ای مسایل از جمله زندانی شدن الکسی ناوالنی - چهره اپوزیسیون روسیه که مورد حمایت دولت های غربی است - و اوضاع متشنج در مرزهای شرقی اوکراین، تیره شده است و مسکو و برخی پایتخت های غربی اقدام به اخراج سفرا و هیات های دیپلماتیک یکدیگر کرده اند.

عکس: آسوشیتدپرس- پوتین در نطق سالانه امروز- 21 آوریل 2021 پوتین در نطق امروز خود به کشورهای غربی هشدار داد در صورتی که از خط قرمزهای روسیه عبور کنند با پاسخی سریع و سخت و پشیمان کننده مواجه خواهند شد.

او گفت تشخیص قرمزها در هر حوزه ای با روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پوتین به غرب: زیاد از حد با ببر روسیه گلاویز نشوید

هشدار پوتین به غرب: زیاد از حد با ببر روسیه گلاویز نشوید