مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-21فرهنگي

برگزیدگان نهمین جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد


نتایج نهمین جشنواره رویش دانشگاه تهران، ویژه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه از طرف دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در قسمت آثار هنری فردی جشنواره، از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، نرجس مؤمنی در بخش عکس و حسین جعفری در بخش هنرهای تجسمی، رشته طراحی پوستر مقام برگزیده و مجتبی آدمیان در فیلم نامه نویسی و مهرسا تقی زاده در بخش صنایع دستی رشته تذهیب و نگارگری مقام برگزیده را کسب کردند.

از دانشکده الهیات و معارف اسلامی، روح الله طالبی در رشته داستان کوتاه مقام برگزیده و فاطمه ملکی در بخش هنرهای تجسمی، رشته نقاشی مقام شایسته تقدیر را کسب کردند.

سید میلاد موسوی حق شناس از دانشکده علوم اجتماعی توانست مقام برگزیده در بخش فیلم، رشته فیلم مستند را به دست آورد و محمدصادق کربلایی زاده از همین دانشکده توانست مقام شایسته تقدیر بخش ادبی، رشته شعر را کسب کند.

از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، میلاد بذرافشان در رشته فرش، از دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی، عادل نریمانی در رشته فیلم نامه نویسی و کیمیا اکبری از پردیس ابوریحان در رشته نقاشی توانستند مقام برگزیده به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نهمین جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد

برگزیدگان نهمین جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد