مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-21اجتماعي

ماجرای بازار سیاه کتاب های درسی


با وجود اینکه چاپ و توزیع کتاب های درسی به تعداد همه دانش آموزان وجود دارد، اما در این حوزه بازار سیاه هم رونق خوبی دارد.

اما چرا آموزش و پرورش جلوی بازار سیاه کتاب درسی را نمی گیرد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: ماجرای بازار سیاه کتاب درسی، سال هاست که مطرح است؛ به رغم آنکه کتاب درسی به تعداد همه دانش آموزان چاپ و توزیع می شود، اما باز هم بازار سیاه رونق دارد و قیمت کتاب درسی به چندین برابر به فروش می رسد.

دانش آموزانی که کتاب درسی خود را گم یا خراب کردند و داوطلبان کنکور سراسری از مشتریان بازار سیاه هستند که مجبورند برای خرید کتاب مورد نظرشان، قیمت بسیار بیشتر از پشت جلد بپردازند.

برخی مخاطبان با ثبت سوژه ای با عنوان چرا آموزش و پرورش جلوی بازار سیاه کتاب درسی را نمی گیرد؟ ، خواستار پیگیری شدند.

محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: مکانیزم ارسال اطلاعاتمان، کاملا به صورت محرمانه بین دو شرکت افست و چاپ و نشر کتاب های درسی اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: مراحل آماده سازی و تولید کتاب های درسی به صورت محرمانه و پلمب شده در اختیار شرکت ها قرار می گیرد و شرکت ها موظفند که مطابق با آن تعهداتی که با سازمان دارند، به هیچ وجه افشای اطلاعات نداشته باشند و اطلاعات از شرکت ها درز پیدا نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازار سیاه کتاب های درسی

ماجرای بازار سیاه کتاب های درسی