مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-21سياسي

تاکیدات و توصیه های مربوط به مقابله با کرونا و ارزیابی ها از مذاکرات وین


کرونا و ضرورت های لازم به منظور پیشگیری از پیشرفت آن و همچنین ارزیابی ها از روند مذاکرات وین از موضوعات پربازدید و پرخبر امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات مربوط به آن را می توانید در این گزارش بخوانید.

- کرونا و ضرورت های لازم به منظور پیشگیری از پیشرفت آن و همچنین ارزیابی ها از روند مذاکرات وین از موضوعات پربازدید و پرخبر امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات مربوط به آن را می توانید در این گزارش بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرونا و ضرورت های لازم به منظور پیشگیری از پیشرفت آن یکی از موضوعات مهم و پرخبر امروز بود که رییس جمهور هم در همین رابطه در جلسه هیات دولت به ارائه توضیحاتی درباره روند تهیه و توزیع واکسن کرونا پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون برای کل ملت به صورت رایگان خواهد بود، اظهار کرد: در ستاد ملی مقابله با کرونا هم تصویب کرده ایم که بانک مرکزی 100 میلیون دلار دیگر، ویژه واکسن روی میز بگذارد تا هر کسی که می تواند واکسن وارد کند.

وی افزود: بخش خصوصی باید در این زمینه با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هماهنگ باشد و حتی می تواند با ارز 4200 تومانی بخرد و این واکسن را برای واکسیناسیون عمومی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد که این کار شروع هم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدات و توصیه های مربوط به مقابله با کرونا و ارزیابی ها از مذاکرات وین

تاکیدات و توصیه های مربوط به مقابله با کرونا و ارزیابی ها از مذاکرات وین