مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-21سياسي

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه: افرادی که روحیه تحولی ندارند، نمی توانند تحول ایجاد کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حجت الله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در نخستین نشست از سلسله نشست های عصرانه های تحول؛ گفتمانی نوآورانه در حکمرانی قضایی با موضوع مبانی نظری تحول دیحیتال در حکمرانی قضایی برگزار شد با بیان اینکه رهبر .

- رییس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: تحول امری نیست که صرفاً با دستورالعمل و آیین نامه بوجود بیاید بلکه نگاه و گفتمان تحولی باید از رأس سازمان به مجموعه و بدنه سازمان منتقل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حجت الله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در نخستین نشست از سلسله نشست های عصرانه های تحول؛ گفتمانی نوآورانه در حکمرانی قضایی با موضوع مبانی نظری تحول دیحیتال در حکمرانی قضایی برگزار شد با بیان اینکه رهبر انقلاب بر موضوع تحول بار ها در سخنان خود تاکید کردند که این نشان از حساسیت موضوع است، اظهارکرد: یکی از واژه های پرتکرار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحول است که باید اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای تحول صورت گرفت و این تحول باید ادامه یابد، افزود: در قوه قضاییه نیز این برنامه و مطالبه در راستای تحول وجود دارد تا تحول در دستگاه قضایی انجام شود در این راستا نیز از پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان جزیی از دستگاه قضایی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه: افرادی که روحیه تحولی ندارند، نمی توانند تحول ایجاد کنند

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه: افرادی که روحیه تحولی ندارند، نمی توانند تحول ایجاد کنند