مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21بين الملل

هشدار روسیه به اوکراین و ناتو؛ از اقدامات تنش زا اجتناب کنید


وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه اوکراین و ناتو به انباشت نیروی نظامی در مرزهای این کشور ادامه می دهند، به آنها هشدار داد از اقداماتی که منجر به درگیری خواهد شد اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) درباره تداوم تحرکات نظامی در مرزهای خود با اوکراین هشدار داد.

پِتر ایلییچف رییس دپارتمان سازمان های بین المللی در وزارت خارجه روسیه گفت اوکراین و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به تدارکات نظامی ادامه می دهند و مسکو از آنها می خواهد که از اقدامات تنش زا اجتناب نمایند.

ایلییچف در مصاحبه با شبکه ریانووستی گفت روسیه از سازمان امنیت و همکاری اروپا می خواهد که از تمام ابزارهای هیأت نظارتی ویژه استفاده کند تا مانع تنش زایی و درگیری در خط تماس در منطقه دونباس شود.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت این هیأت بر زرادخانه تسلیحات و مهمات نیروهای مسلح اوکراین، تصریح کرد: مأموریت این گروه به آنها قدرت های گسترده ای درخصوص نظارت بر وضعیت امنیتی منطقه دونباس و همچنین بررسی وضعیت حقوق بشر و اقلیت ها در دیگر مناطق اوکراین می دهد .

این مقام روس افزود: مشکل اینجاست که این هیأت احتمالا تحت فشار کی یف و حامیانش، همیشه به صورت کامل و قابل اعتماد، نقض هایی را که طرف اوکراینی انجام می دهد، گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به اوکراین و ناتو؛ از اقدامات تنش زا اجتناب کنید

هشدار روسیه به اوکراین و ناتو؛ از اقدامات تنش زا اجتناب کنید