مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-21سياسي

دولت از حاشیه و فرافکنی پرهیز کند/ امیدآفرینی جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آنچه امروز مردم از دولت انتظار دارند این است که به دنبال حاشیه ها، فرافکنی کردن و القای وجود انشقاق یا دوقطبی نباشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در کمیته اجتماعی ستاد مردمی مقابله با کرونا اظهار کرد: مهم ترین اقدام در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و مبارزه با بی امیدی در جامعه، تمرکز دولت بر مسائل اقتصادی است.

وی گفت: آنچه امروز مردم از دولت انتظار دارند این است که به دنبال حاشیه ها، فرافکنی کردن و القای وجود انشقاق یا دوقطبی نباشند، چراکه با این مسائل نه مشکلات حل می شود و نه فراموش.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز توجه جدی به موضوع امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی یک ضرورت بسیار مهم است افزود: آرزو می کنیم دولت در عرصه اقتصادی موفق شود و بتواند دل ملت را شاد کند.

وی با اشاره به اینکه از طریق ظرفیت های موجود و دستگاه های متولی باید با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شویم و درصدد رفع آن با تمام توان باشیم گفت: باید به دنبال راه های ایجاد فضای شاد در جامعه و شادی برای مردم باشیم.

شعبانی ادامه داد: ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان در سال 98، در عرصه های مختلف که نیاز به خدمت رسانی و کمک احساس می شد به خوبی ورود کرد و به موفقیت های خوبی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از حاشیه و فرافکنی پرهیز کند/ امیدآفرینی جدی گرفته شود

دولت از حاشیه و فرافکنی پرهیز کند/ امیدآفرینی جدی گرفته شود