مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-21اجتماعي

آغاز شمارش معکوس بریده بریده شدن نفس های مازندران


شمارش معکوس برای بریده بریده شدن نفس های مازندران آغاز شده است، این موضوع را مدیرکل محیط زیست مازندران مطرح می کند و معتقد است موضوعاتی مانند تغییر کابری غیرمجاز اراضی و بلندمرتبه سازی در سواحل جز ایجاد شرایط نامناسب سود دیگری ندارد.

- آغاز شمارش معکوس "بریده بریده شدن" نفس های مازندران ایسنا/مازندران شمارش معکوس برای "بریده بریده شدن" نفس های مازندران آغاز شده است، این موضوع را مدیرکل محیط زیست مازندران مطرح می کند و معتقد است موضوعاتی مانند تغییر کابری غیرمجاز اراضی و بلندمرتبه سازی در سواحل جز ایجاد شرایط نامناسب سود دیگری ندارد.

در واقع این مسئول معتقد است با ساخت برج های بلندمرتبه در برخی شهرها، راه هوا از دریا را مسدود کرده ایم و این امر مانند سدی در مقابل خزر عمل می کند و اگر اینطور پیش برویم در مازندران خفه می شویم، هر چند مسئولان بر لزوم برخورد با متخلفان سخن می گویند اما اگر سری به شهرهای ساحلی بزنید، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و بلندمرتبه سازی را به وضوح خواهید دید.

با شتابی که تغییرات کاربری اراضی کشاورزی در مازندران به خود گرفته، تصور کنید تا 30 سال آینده، به جای کشت برنج در این اراضی باید شاهد آپارتمان های چند 10 طبقه و یا ویلاهای لاکچری باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شمارش معکوس بریده بریده شدن نفس های مازندران

آغاز شمارش معکوس بریده بریده شدن نفس های مازندران