مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-21سياسي

رانندگان اتوبوسهای شهری ارومیه با شیوه نامه جدید به فعالیت باز می گردند


رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: کلیات شیوه نامه و لایحه حمایت از اتوبوس های درون شهری ارومیه در مراحل پایانی تصویب است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: کلیات شیوه نامه و لایحه حمایت از اتوبوس های درون شهری ارومیه در مراحل پایانی تصویب است.

مژدهی فر، در گفت وگو با ایسنا افزود: شیوه نامه و لایحه ای برای حمایت از رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه و پرداخت کمک یارانه به آنها تدوین و کلیات آن در شورای شهر تصویب شده و بررسی و تصویب جزییات آن مراحل اداری را طی می کند.

وی تصریح کرد: بعد از تصویب لایحه و شیوه نامه جدید رانندگان با امضای قرارداد جدید به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در مدت اعتصاب رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه، شهرداری با بکار گیری اتوبوس های ملکی نگذاشته خللی در جابجایی مسافران صورت گیرد،اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کسب وکارها و تعداد کم مسافر در سطح شهر بااین وجود 35 دستگاه اتوبوس و 40دستگاه ون ومینی بوس به ارائه خدمات می پردازند.

مژدهی فر خاطر نشان کرد: در بودجه شهرداری برای خرید اتوبوس های جدید درون شهری و نوسازی آن ها ردیفی پیش بینی شده که در صورت تحقق اعتبار و تخصیص در اسرع وقت اتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اتوبوسهای شهری ارومیه با شیوه نامه جدید به فعالیت باز می گردند

رانندگان اتوبوسهای شهری ارومیه با شیوه نامه جدید به فعالیت باز می گردند