مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-21اجتماعي

پارکینگ های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم افزایش می یابد


سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ایجاد پارکینگ های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر با هدف ساماندهی و نظم بخشی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قاسم طالبی با اشاره به اهمیت ایجاد و افزایش پارکینگ های ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی و نقاط پرتردد شهر، اظهار داشت: این طرح در راستای نظم بخشی و ساماندهی به وضعیت پارک موتورسیکلت ها انجام می گردد.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در طرح ایجاد پارکینگ های جدید، توجه به وضعیت نامطلوب قرارگیری موتورسیکلت ها بخصوص در ورودی اماکن زیارتی، تجاری، آموزشی، میادین و معابر اصلی مدنظر است، افزود: در این خصوص مستندسازی های خوبی صورت گرفته و در کمیته های تخصصی و فنی، محل های موردنظر بررسی و در خصوص ساماندهی و روان سازی تردد شهروندان و خودروهای عبوری تصمیم گیری می گردد.

طالبی با اشاره به افزایش ایمنی و کاهش آسیب به وسایل، تصریح کرد: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای پلیس و همچنین شکایت های مالکین موتورسیکلت در خصوص سرقت و همچنین آسیب رسیدن به وسایل نقلیه آن ها، در این طرح شاهد کاهش این قبیل آمار بوده ایم.

وی ادامه داد: نقاط چندگانه ای در هسته مرکزی شناسایی و کارشناسان این حوزه بازدیدهای میدانی در این خصوص انجام داده اند که به زودی آماده سازی پارکینگ ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم افزایش می یابد

پارکینگ های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم افزایش می یابد