مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-21حوادث

توزیع 165 چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه


جمعیت هلال احمر تاکنون برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه 165 دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله گناوه و اقدامات هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تاکنون برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه 165 دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: از این تعداد چادر امدادی 159 دستگاه در شهرستان گناوه و 6 دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت 260 بسته غذایی 72 ساعته به وسیله 16 خودروی سنگین و سبک در شهر و روستاهای شهرستان های گناوه و دیلم توزیع شده است.

وی یادآور شد: از بدو حادثه تاکنون بیش 80 نفر از پرسنل، امدادگران و نجات گران عملیات امداد رسانی در شهرستان های زلزله زده فعالیت کرده اند.

حاجیانی ادامه داد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواست می شود به شایعه ها توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پی گیری کنند همچنین با توجه به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 165 چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه

توزیع 165 چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه