مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-20فرهنگي

چرا تلویزیون زودتر به فکرِ سریال های مناسبتی نمی افتد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امسال شبکه سه آنتن رمضانی خود را به کارگردانی سپرده است که با ستایش ، پس از باران و حتی سریال رمضانی شکرانه که این شب ها از شبکه پنج سیما پخش می شود جزو کارگردانانی است که اصطلاحاً رگِ خواب مخاطب را می شناسد و شیوه .

- بازیگر سریال یاور که برای اولین بار در یک مجموعه رمضانی ظاهر می شود، تأکید کرد: گلایه ام از صدا و سیما این است چرا کار مناسبتی را زودتر شروع نمی کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امسال شبکه سه آنتن رمضانی خود را به کارگردانی سپرده است که با ستایش ، پس از باران و حتی سریال رمضانی شکرانه که این شب ها از شبکه پنج سیما پخش می شود جزو کارگردانانی است که اصطلاحاً رگِ خواب مخاطب را می شناسد و شیوه های جلب نظر تماشاگران تلویزیون را بلد است.

با این حال، یاور سعید سلطانی در این چند قسمت، چنگی به دل نزده و با واکنش های منفی مردم و کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

حضور داریوش ارجمند با شمایل آشنای حشمت فردوس هم نتوانسته یخ سریال را بکشند.

* انتقاد ها از همان روز اول شروع شد انتقاد ها از جایی شروع شد که در چند قسمت ابتدایی، یاور شبیه حشمت فردوس رفتار کرد؛ در فضای مجازی علاوه بر گریمِ قسمت اول و بخش های جوانی شخصیت های اصلی (یاور، علی شام میرزایی، جمال چلویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلویزیون زودتر به فکرِ سریال های مناسبتی نمی افتد؟

چرا تلویزیون زودتر به فکرِ سریال های مناسبتی نمی افتد؟