مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-20سياسي

امیدواریم با طرح مدافعان سلامت، مفهوم ایثارگری در مقابله با کرونا رسمیت یابد


نایب رییس مجلس ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح مدافعان سلامت به مفهوم ایثارگری در مقابله با کرونا رسمیت داده شود و قدمی در جهت پاسداشت ایثارگران حوزه سلامت برداشته شود .

- نایب رییس مجلس ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح مدافعان سلامت به مفهوم ایثارگری در مقابله با کرونا رسمیت داده شود و قدمی در جهت پاسداشت ایثارگران حوزه سلامت برداشته شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در آیین رونمایی از طرح مدافعین سلامت که در مجتمع شهید بهشتی برگزارشد، اظهار داشت: بعد از اینکه بنده به عنوان یکی از اعضای ستاد علمی کرونا انتخاب شدم، آقای دکتر کیانی از طرف بنده به استان های مختلف کشور سفر کردند تا از اقدامات و خدمات بهداشتی و درمانی که در خصوص کرونا در حال انجام است ، گزارشی بدهند.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهمی که بعد از نظارت ها و سرکشی ها متوجه شدیم این بود که به کادر درمان کرونا توجه چندانی نمی شود.

وقتی می گوییم کادر بهداشت و درمان؛ مشغول مجاهدت هستند ما باید از آنها پشتیبانی هایی انجام دهیم و آنها بدانند مجلس و دولت به فکرشان هستند و به وضعیت آنها رسیدگی می کنند.

نائب رییس اول مجلس گفت: برخی از مدافعان سلامت که در زمان شیوع کرونا در حال خدمات رسانی هستند، نیروی انسانی موقت هستند که در جای سخت کار می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با طرح مدافعان سلامت، مفهوم ایثارگری در مقابله با کرونا رسمیت یابد

امیدواریم با طرح مدافعان سلامت، مفهوم ایثارگری در مقابله با کرونا رسمیت یابد