مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-20سياسي

زمان فراخوان گرنت موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد


فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران به مدت یک ماه و از اول تا 31 خردادماه اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین جلسه شورایعالی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) در سال 1400 با حضور رؤسای کمیته های تخصصی مؤسسه برگزار شد.

دکتر فرید نجفی رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) در این جلسه دکتر سید فرزاد محمدی دبیر موسسه و دکتر مصطفی قانعی به عنوان رییس کمیته فناوری و نوآوری در علوم پزشکی را معرفی کرد.

در این جلسه دستورکارهای اصلی مرتبط با سیاستگذاری و هماهنگی برنامه حمایت از طرح های تحقیقاتی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) در کمیته های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمان بندی فراخوان های در دستور کار موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) برای خردادماه مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته به مدت یک ماه و از اول تا 31 خردادماه اطلاع رسانی شود.

اقدامات پیشنهادی برای توسعه راهبرد پژوهش تقاضامحور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در به روزرسانی عناوین فراخوان مورد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فراخوان گرنت موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد

زمان فراخوان گرنت موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد