مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-20ورزشي

اوج گیری شدید کرونا/7 شهرستان سمنان قرمز شد


سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: با قرمز شدن هفت شهرستان، شاهد اوج گیری شدید کرونا در این استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام آخرین وضع رنگ بندی ، سرخه، مهدی شهر و میامی در وضع قرمز و شهرستان آرادان در وضع نارنجی قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی جدید اعمال خواهد شد.

خجسته پور گفت: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه های شغلی 2 تا 4 در شهرستان های با وضع قرمز و فعالیت گروه های شغلی 3 تا 4 در شهرستان آرادان با وضع نارنجی ممنوع بوده و فعالیت گروه های مجاز شغلی نیز صرفاً با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در مورد انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شامل نمازهای جمعه و جماعات، مراسم آیینی و مراسم مذهبی و فعالیت و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان های استان نیز عنوان کرد: برگزاری این گونه فعالیت ها در تمام استان به صورت کامل تعطیل و همچنین فعالیت های آموزشی در مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، آموزشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری شدید کرونا/7 شهرستان سمنان قرمز شد

اوج گیری شدید کرونا/7 شهرستان سمنان قرمز شد