مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-20سياسي

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می شود


عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می رسد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می رسد.

خلیل حاجی پور در پاسخ به چالش مطرح شده از سوی شهروندان شهر جدید صدرا مبنی بر زمان آسفالت باند دوم بلوار خلیج فارس، گفت: شرکت عمران شهر جدید صدرا علی رغم عدم وجود تکلیف قانونی در خصوص معابر درون شهری اما در سال گذشته اقداماتی هدفمند و مستمر با هدف ساماندهی و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری صدرا را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، حاجی پور افزود: در همین راستا در مجموع بیش از 50 هزار تن آسفالت در 28 کیلومتر از معابر درون شهری و برون شهری صدرا توسط شرکت عمران با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال اجرا شده است و این عملیات در سال جاری بر اساس اولویت ها و برنامه های شرکت عمران استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز به دلیل عدم اعلام قیمت قیر توسط پالایشگاه های طرف قرارداد با پیمانکاران شرکت عمران شروع عملیات اجرایی با تاخیر مواجه شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می شود

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می شود