مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-20اقتصادي

برگزاری جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی در مازندران


صبح امروز جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی با عنوان «شبکه سازی» در دو گروه و طی دو جلسه در جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران صبح امروز جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی با عنوان شبکه سازی در دو گروه و طی دو جلسه در جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد.

جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی با عنوان شبکه سازی صبح امروز سه شنبه سی و یکم فروردین ماه در دو گروه و طی دو جلسه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد.

این جلسات با هدف توجیه طرح ملی و چگونگی شبکه سازی در فاز سوم طرح ملی برای پیشران های پنج دسته پوشاک، فرش، گلیم و جاجیم، محصولات زراعی، تولیدات غذایی و صنایه دستی برگزار شد.

در این جلسات توجیهی روش های تهیه مواد اولیه، فرآیند تولید، فروش و خدمات پس از فروش به پیشران ها آموزش داده می شود تا آنها بتوانند از ظرفیت متقاضیان نهایت بهره وری را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران ظهر امروز 31 فروردین ماه از روند برگزاری جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی که با عنوان شبکه سازی در ساری برگزار شد، بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی در مازندران

برگزاری جلسه توجیهی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی در مازندران