مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-20سياسي

مجلس مصّر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اصلاحیه جدید قانون است


رییس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به نامه 171 نماینده به آیت الله جنتی در مورد قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجلس مصّر به برگزاری انتخابات با اصلاحیه جدید قانون است و طولانی شدن بررسی مصوبه مجلس به صلاح نیست.

- محمد صالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه 171 نماینده مجلس به آیت الله جنتی در مورد قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نمایندگان در این نامه از خواسته اند که هر  چه سریع تر طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به تصویب برسد و نبایستی این موضوع مشمول مرور زمان شود.

وی افزود: مدت زمان قانون گذاری در کشور طولانی است که به هیچ وجه به صلاح کشور نیست.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند که با برخی میانبرها قوانین هر چه سریع تر اصلاح شده و مشکلاتی که در موضوعات مختلف وجود دارد اصلاح شود و اگر بخواهیم با فرمان فعلی جلو برویم یقینا با مشکلات جدی درباره تصویب قوانین به وجود می آید و رفت و برگشت های طرح ها بین مجلس و سایر نهادها موجب تلف شدن وقت مردم و جامعه خواهد شد.

جوکار اظهار امیدواری کرد که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به خرداد 1400 برسد که در آن صورت هزینه های برگزاری انتخابات پایین آمده و درنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مصّر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اصلاحیه جدید قانون است

مجلس مصّر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اصلاحیه جدید قانون است