مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-20اقتصادي

کتاب «طلاق؟! هرگز!» به زودی منتشر می شود


کتاب «طلاق؟! هرگز! روایت طبقه متوسط تهران از طلاق» نوشته فاطمه علمدار به زودی ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، منتشر می شود.

- کتاب طلاق؟! هرگز! روایت طبقه متوسط تهران از طلاق نوشته فاطمه علمدار به زودی ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب طلاق؟! هرگز!؛ روایت طبقه متوسط تهران از طلاق نوشته فاطمه علمدار به زودی ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، منتشر می شود.

این مطالعه، طلاق را باتوجه به افزایش نرخ آن در ایران و هم چنین با برجسته‎ دانستن در تغییر نهاد خانواده، مسأله خود قرار داده و در سه مرحله به بررسی آن پرداخته است؛ مرحله پیشاطلاق ، مرحله تصمیم به طلاق و عملی کردن آن و مرحله سوم یعنی دوران پساطلاق .

در این مطالعه، نگارنده تجربه و درک زنان 30 تا 40 سال طبقه متوسط ساکن شهر تهران را که درخواست طلاق می دهند و شخصاً تلاش می کنند تا به زندگی مشترکشان خاتمه دهند، بررسی می کند و در این مسیر، برای راستی آزمایی پیش فرض رایج در جامعه ایران، که زنان آسیب های بیشتری از درگیرشدن در مسأله طلاق نسبت به مردان، می بینند، ضمن انجام مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته با زنان طبقه متوسط شهر تهران، مصاحبه با مردان را نیز که طلاق را تجربه کرده اند، در دستور کار خود قرار می دهد، تا به بررسی دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «طلاق؟! هرگز!» به زودی منتشر می شود

کتاب «طلاق؟! هرگز!» به زودی منتشر می شود