مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20سياسي

دو راهکار موثر در غلبه بر غول کم آبی در استان سمنان


استاندار سمنان از انتقال آب بین حوضه ای و مدیریت منابع داخلی به عنوان دو راهکار موثر برای غلبه بر کم آبی در این استان نام برد و گفت: همزمان با انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از انتقال آب بین حوضه ای و مدیریت منابع داخلی به عنوان دو راهکار موثر برای غلبه بر کم آبی در این استان نام برد و گفت: همزمان با انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان، مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف پیگیری و به طور مستمر در استان اجرایی شود.

علیرضا آشناگر 31فروردین در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی اظهار کرد: از تلاش های مسئولان در بررسی، تحلیل و تصویب سند سازگاری با کم آبی استان سمنان تقدیر و اظهار کرد: تصویب سند سازگاری با کم آبی و اجرایی شدن آن نقش مهمی در مدیریت مصرف، رفع مشکلات ناشی از کم آبی و گذر از معضل کم آبی و کسری مخزن در استان خواهد داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن این استان در منطقه ای خشک و کم بارش افزود: سمنان استان کم آبی است و منابع آب در این استان محدود است که باید وضع موجود را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید شرایط کم آبی در استان سمنان را جدی بگیریم و برای جبران کسری آب با توجه به وضع موجود، مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف و در کنار آن انتقال آب از سایر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهکار موثر در غلبه بر غول کم آبی در استان سمنان

دو راهکار موثر در غلبه بر غول کم آبی در استان سمنان