مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-20سياسي

دژپسند: وزارت اقتصاد گام های اساسی برای بهبود فضای کسب و کار برداشته است


وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که وزارت اقتصاد و امور دارایی 11 اقدام اساسی را در سال گذشته در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و مشاوره و حمایت از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی برداشته و در مدت باقی مانده از عمر دولت نیز گام های جدی تری برای تحقق شعار سال برخواهد داشت.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که وزارت اقتصاد و امور دارایی 11 اقدام اساسی را در سال گذشته در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و مشاوره و حمایت از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی برداشته و در مدت باقی مانده از عمر دولت نیز گام های جدی تری برای تحقق شعار سال برخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال روح الله نجابت نماینده شیراز در خصوص علت عدم اجرای ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر لزوم شفافیت و تسهیل شرایط صدور مجوز کسب و کارها بیان کرد: با حمایت قاطع نمایندگان در مدت باقی مانده دولت، روند خصوصی سازی ها را با شفافیت و سرعت بیشتری پیش خواهیم برد.

در بحث بهبود فضای کسب و کار مجلس در ماه های پایانی سال گذشته با اصلاح مواد یک و هفت اجرای قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی کمک شایانی به ما در مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزها کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: وزارت اقتصاد گام های اساسی برای بهبود فضای کسب و کار برداشته است

دژپسند: وزارت اقتصاد گام های اساسی برای بهبود فضای کسب و کار برداشته است