مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-20اقتصادي

1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا/تزریق مرحله نخست به 550 پاکبان


معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اختصاص 600 سهمیه واکسن کرونا به پاکبانان شهرداری، گفت: در حال حاضر یک هزار و 100 پاکبان دیگر در نوبت تزریق واکسن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدامیر سامع به تشریح جزییات تزریق واکسن و اختصاص سهمیه به شهرداری قم، 12 نفر از غسال هایی که در بهشت معصومه(س) قم مشغول هستند این واکسن را دریافت کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه گروه دوم برای تزریق واکسن کرونا، پاکبانان هستند، افزود: در مرحله نخست 600 سهمیه واکسن برای پاکبانان اختصاص یافت که با اطلاع رسانی صورت گرفته تاکنون به 550 نفر واکسن تزریق شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

سامع با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته توسط شهردار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی و سایر فعالان عرصه سلامت در این شهر تصریح کرد: پس از  اختصاص سهمیه بعدی، مابقی پاکبانان که شامل یک هزار و 100 نفر از پاکبانان هستند نیز واکسن دریافت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه در موضوع تزریق واکسن به پاکبانان، اولویت با کارگران زحمت کشی بود که بیماری زمینه ای داشته و یا مسن تر از بقیه بودند، تصریح کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته خوشبختانه تزریق واکسن به پاکبانان عوارضی را به دنبال نداشته و تمام پاکبانان در سلامت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا/تزریق مرحله نخست به 550 پاکبان

1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا/تزریق مرحله نخست به 550 پاکبان